CIMG0176

30 mei 2009 - Sydney, Australië

CIMG0176

Deze foto werd gemaakt op 30 mei 2009 in Sydney, Australië.

1 Reactie

  1. ellen damen:
    4 juni 2009
    hallo collega, ja je hebt het nog steeds erg naar je zin lees ik. het is er ook erg mooi en kan me voorstellen dat je erg van de natuur geniet. het gaat ook goed met je nog niet ziek geweest en zo dus het eten is er ook goed dan.nou veel plezier voor de komende week en geniet er nog van . groetjes ellen